اي بنده به سمت خدا برگرد

مژده:دوست من همين كه روي اين اسم كليك كردي نشون ميده كه تو آماده اي براي برگشت..

دستانم را گرفت : گفتم چرا تورا نمي بينم ...

                         گفت : همينكه من تورا ببينم كافيست ..

گفتم اگر نبينم چگونه بدانم كه هستي ...؟

گفت مگر تو هوارا ميبيني ؟  گفتم : نه

گفت : ولي ميداني كه هست ...

گفتم : آري ، ولي اورا حس ميكنم ، نفس ميكشم ، لمس ميكنم  ..

لبخندي زد و گفت ، مرا هم حس ميكني ...

مرا هم لمس ميكني ، مرا هم نفس ميكشي ..

گفتم : چگونه ؟

گفت : حس ميكني زماني كه تنهايي و به دنبال اميد ميگردي ...

لمس ميكني زماني كه اميد را به تو برگردانم و تو ميداني كه من صداي تورا شنيدم

و نفس ميكشي مرا زماني كه به سمت من ميايي .. ودر پي شناخت من قدم برمي داري

 

 



نظرات شما عزیزان:

farzaneh
ساعت13:29---26 ارديبهشت 1391
man nemidunam ama az har ja ke begi shoru mikonim man az akhlaqiate emem mikham shru konam

النا
ساعت12:53---26 ارديبهشت 1391
من خدایی دارم، که در این نزدیکی است

نه در ان بالاها

مهربان، خوب، قشنگ

چهره اش نورانیست

گاهگاهی سخنی می گوید، با دل کوچک من، ساده تر از سخن ساده من

او مرا می فهمد

او مرا می خواند، او مرا می خواهد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت12:34توسط كوروش | |